КОРОНА. ВИЕ ПИТАТЕ, НИЕ ОТГОВАРЯМЕ.


Скъпи клиенти,

Мисията на BMW и Бова Кар е предоставянето на цялостно и пълноценно обслужване на всички клиенти и любители на марката. Към настоящия момент основeн приоритет за нас са безопасността и грижата за здравето на нашите клиенти, партньори и служители.

В новата за всички нас ситуация, предизвикана от пандемичното разпространение на Коронавирус (COVID-19) ние разбираме загрижеността на всеки относно неговото здраве и здравето на неговите близки. Затова предлагаме набор от мерки, съобразени с последните наредби от Министерство на здравеопазването на Република България, инструкциите на Световната здравна организация и политиката на BMW Group и Бова Кар.

Искрено се надяваме, че заедно ще успеем да запазим спокойствие, без да подценяваме ситуацията, която напомня, обществената отговорност на всеки от нас.

По-долу ще откриете информация относно предприетите мерки за сигурност, както и отговори на често задавани от вас въпроси.

Стриктни мерки за сигурност на територията на дилърството

Дилърството на Бова Кар продължават своята дейност при изключително внимание за безопасността на нашите служители и клиенти.
 

  • Бърза и лесна комуникация по телефон и e-mail с нашите оторизирани представителства;
  • При необходимост от сервизно обслужване или инспекция предлагаме услугата за приемане на автомобил на посочен от Вас адрес;
  • Възможност за безприсъствено предаване на автомобила в сервизните центрове;
  • Пълна дезинфекция на Вашия автомобил след сервизиране;
  • Използване на видео комуникация, за цялостна диагностика, съгласуване на обхвата на ремонта и удостоверяване на неговото приключване;
  • Дезинфекция на автомобилите за пробно шофиране преди и след всеки тест;
  • Възможност за плащане по банков път за извършените услуги;
  • Осигуряване на дезинфектанти, маски и ръкавици на служителите в нашите автосалони и сервизи;
  • Обстоен инструктаж на персонала относно спазване на най-високи хигиенни мерки;
  • Индивидуални срещи с търговците на BMW по заявка на клиента, при спазване на препоръчителната дистанция;
  • Възможност за скайп/ онлайн срещи с търговци;
  • Онлайн представяне на новите BMW модели.
Има ли промяна в работното време на Бова Кар?

Към момента работното време на Бова Кар е от понеделник до петък от 09:00 до 18:00 часа.

Събота и неделя оставаме на разположение за предварително уговорени, индивидуални срещи.

Такава среща може да уговорите като ни изпратите запитване чрез контактната форма по-долу или на телефон +359 889 222 023. 

Необходимо е да сервизирам автомобила. Как се случва?

На територията на шоурума и сервиза на Бова Кар са взети абсолютно всички мерки за безопасност и сигурност.

За Ваше допълнително удобство предлагаме услугата сервиз "От врата до врата" - взимане и връщане на автомобил от посочен от Вас адрес. 

Предлагат се пълна дезинфекция на автомобила след сервизиране, както и използване на кутия за оставяне на ключовете.

При необходимост има възможност за видео комуникация, както за допълнително открити неизправности, така и за приключване на ремонта.


Независимо от гореописаните мерки, за ваше допълнително удобство и спокойствие, създадохме и сервизен процес за приемане и предаване на автомобил без директен контакт.

Как реално протича целия процес може да видите тук.

Мога ли да разгледам автомобил без да посещавам шоурума?

Дистанционния оглед на автомобил не е новост за Бова Кар. 

Екипът ни е оборудван с всички необходими дигитални способи, чрез които да Ви покаже и обясни всичко, което ви е необходимо и Ви интересува за избран/и от Вас автомобил/и, докато си стоите у дома.

  • Всички наши налични автомобили може да видите тук.

  • Всички употребявани автомобили може да разгледате тук.
Как мога да получа оферта за автомобил?

Създалата се извънредна ситуация не представлява пречка за нас при изговянето на оферта.

Единстветото, което е необходимо да направите, е да се свържете с нас и заедно да уточним параметрите на желаната от Вас оферта.
След като я подготвим ще Ви я изпратим по емайл, за да можем нагледно да я обсъдим.
 

Възможно ли е да закупя автомобил?

Физическото присъствие за закупуването на автомобил от Бова Кар отдавна не е фактор при процеса на покупко-продажба.

Целият процес по избора, конфигурирането, оформянето на документацията и финалното предаване на автомобила са напълно възможни без дори да посетите шоурума ни.

Обмяната на информация става посредством телефонни разговори, емайл комуникация, онлайн срещи. Извършване на тестово шофиране и финално предоставяне на автомобила до посочен от вас адрес.

  • Всички наши налични автомобили може да видите тук.

  • Всички употребявани автомобили може да разгледате тук.

  • Може да конфигурирате автомобила, така както на вас ви харесва, тук.

  • При желание да изкупим вашия автомобил, попълнете формата за обратно изкупуване тук.

Имате допълнителни въпроси?

Ако възникват допълнителни въпроси, на които не сме успели да отговори, моля изпратете ги чрез контактната ни форма или на телефоните за контакт, посочени в сайта.